maanantai 21. syyskuuta 2015

KOKEITA,SYKSY & JOULU

Hello!

Kokeita on mullekkin sadellut melkeimpä joka viikko. Tuntsareita on tullut paljon. Osa on ollut helppoja ja osa taas vaikeita. Hyviäkin numeroita on tullut. Minulla oli matikan ja äikän koe viimeviikolla, molemmat olivat aika helppoja, jos on harjoitellut tarpeeksi... Mulle usein käy niin, että jätän lukemisen viimeiseen iltaan ja yritän muistaa kaikki asiat, mutta ei se onnnistu. Onneksi nyt luen jo viikoa ennen kokeisiin, että parempia numeroita tulisi. Koulu muutenkin menee tosi hyvin minulla ainakin tällä hetkellä. Koulullamme on TIISTAINA 22.9. urheilupäivä. Minä olen kuulassa, pituudessa ja 60m juoksussa. Syksy on saapunut, kun vettä sataa ja lehdet tippuvat puista ja pimeä tulee aikaisemmin. Miten teidän syksy on mennyt? Mitä aiotte tehdä syyslomalla? Minä en varmaan mitään kummallista, kunhan olen kotona ja lepään koulun sijaan. Odotan kovasti joulua ja talvea, koska ne on lempivuodenaikani. Jouluna saa hyvää ruokaa ja joulu tunnelman. Ondotatteko te jo joulua? Vai oletteko edes joulu ihmisiä? Kommenttia voi laittaa:)!



                                  -EMMA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti